miercuri, 9 iulie 2014

Am revenit!

Dupa o lunga absenta cauzata de uitarea parolei si lenea de a imi trimite un e-mail, ma intorc cu un chef nebun de a scrie despre STARDOLL si lucrurile ciudate care se intampla. Am fost inspirata de un blog minunat pe care il urmaresc si are niste postari absolut geniale *tobele va rog* stardollfungossip.blogspot.ro ( click aici ca sa aruncati o prvire). De obicei nu fac reclama, dar blogul asta e minunat, de fapt este atat de super incat au mai aparut 100 de bloguri pe aceasi tema care le copiaza postarile. Revenind la ale noastre... blogul meu nu este despre gossip ci despre lucrurile noi care sa intampla pe stardoll. Nu neg ca o sa mai fie si barfa sau critici pe aici, dar blogul nu se bazeaza pe asta si pana la urma tuturor ne place barfa din cand in cand atunci cand bineinteles nu este vorba despre noi.

In alta ordine de idei a aparut un nou magazin astazi, numit underneath stardoll ( click aici ) cu lenjerie. Eu m-am gandit ca are legatura cu cel mai mare blog despre stardoll, care are acelasi nume ca magazinul ( click aici pentru a vedea blogul) Daca chiar are legatura cu blogul inseamna ca Stardoll insfarsit s-a decis sa le onoreze cumva munca.
Lenjeria din magazin este conceputa pentru a putea ascunde partile nedorite ale dollului atunci cand purtam haine "deschise". Preturile sunt intre 7 si 10 stardollari.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu