joi, 17 iulie 2014

THE VOTE

Cu totii stim minunatul joc creeat de Stardoll, The Vote, unde cand vrem sa participam ni se da o tema pe care ar trebuii sa o respectam si unde putem vota alti useri. Inainte jocul era numai pentru membrii superstar, dar acum poate participa oricine. Cu timpul s-a pierdut respectarea temei, deoarece userii isi fac pur si simplu o poza oarecare, care nu respecta tema, si cu care se inscriu, iar apoi desi tema nu a fost respectata castiga. Acesta este si cazul lui BabyMonika18 care a castigat azi cu aceasta poza ( vezi mai jos), desi tema era 'Pizza party'. Poza facuta de ea nu are nici cea mai mica legatura cu Pizza...

Tema pentru azi a fost 'ALL BLUE', o tema simpla, deoarece fac pariu ca oricine are ceva albastru prin dulap, iar daca nu puteati crea o tinuta cu doar 38 starcoins. Da, ati vazut bine, 38 starcoins. 
Jacheta Dress like Nicki Maxwell- 5sc 
                                  Pantaloni Cupcake Diaries Pants- 3 sc
            Ballerina shoes-30 sc 
Daca aveti un buget mai mare, tinuta poate arata si mai dragut. Uitati ce am reusit eu sa fac cu 12 sd si 172 sc
Maieu Flag Tank- 12 sd
                                                   Pantaloni Wild Candy Denim- 138 sc
                                          High Top Sneakers- 40 sc


Desi "ALL BLUE" a fost o tema usoara, nu multi au respectat-o. Nu conteaza levelul, deoarece am gasit o papusa cu level  destulde mare care ar fi putut respecta tema, dar nu a facut-o...
Nici pausile cu level mic nu se lasa mai prejos si nici ele nu respecta tema

Insa mai exsista speranta, am gasit pe cineva care a respectat tema si sper sa vad acest doll maine in top.


Eu de obicei respect tema si votez numai papusile care fac la fel, insa mi s a intamplat sa nu gasesc aproape nici o papusa care sa o fi respectat...
Tema de maine este viata la ferma, o tema destul de grea, dar nu imposibila. De abia astept sa vad cum se descurca dollurile noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu