vineri, 11 iulie 2014

Stardesign hair

Hey, am revenit! Si incep sa cred ca postez prea des...

Ieri au aparut niste suvite noi in stardesign hair, iar Stardoll le numeste "Straight up". Probabil va intrebati de ce postez despre ele acum, daca au aparut ieri.. pai pentru ca mi-a fost lene =))
Oricum, cu aceste suvite noi eu, cea netalentata, am reusit insfarsit sa fac o peruca acceptabila
Partea buna e ca noile suvite, atat cele din colectia Curlfriend cat si cele din Straight up sunt mult mai realistice decat cele Basic si le permit designerilor talentati sa faca niste peruci absolut superbe, pe care cei ca mine, netalentati, le cumpara. Iar perucile ies ieftine, cea pe care am facut-o eu costa decat 19 stardollari, iar daca as fi folosit colectia Basic ar fi fost cel putin 30 de stardollari. 

Am intrebat-o pe YouSmyle ce parere are despre noua colectie si iata raspunsul 

E super, eu chiar am facut o peruca scurta si e super. Poti sa faci ce par vrei din ele.E o super colectie, e uimitoare.


Voi cum va descurcati cu noile colectii? A facut Stardoll o treba buna? Eu zic ca da

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu