marți, 29 iulie 2014

LE/ Polished/ Hot Buys

    Scuzati-mi absenta, dar fiind vacanta am fost plecata. Oricum acum am revenit si sunt gata de scris. Cat am lipsit a aparut si noua colectie LE, care ar fi trebuit sa fie cat de cat grunge, hip-hop si sa o aibe ca inspiratie pe Kate Moss, insa Stardoll s-a gandit ca aceasta colectie sa fie Western, inspirata de cow-boys...
Majoritatea persoanelor au fost dezamagite de colectie, care mie mi s-a parut odioasa :)) Pe USD am gasit comentarii ca: "I feel like singing "Like a rhinestone cowboy" instead of "Smells like teen spirit" sau "LE Is out, not what I was expecting tbh. It doesn't look 90s, or Grunge/Hip Hop :( Idk if I'm gonna buy anything at all.." Eu una mi am luat doar o fusta, care nu merge cu nici o bluza.. gj. Eram asa incantata de aceasta colectie, deoarece ador stilul grunge, dar Stardoll m-a dezamagit...





Iat-o pe BlueWill care are un stil GRUNGE:



Si iata-l pe funky_chrys purtand piese din noua colectie LE :


Mie nu mi se pare ca seamana..
Sa speram ca urmatoare colectie LE va fi mai reusita 

Oh, era sa uit.. stiti ca Face of LE este  xxewelina1996xx,  care nu mi s-a parut chiar atat de stralucitoare. Pe net a aparut si poza asta,care sincer ma amuza






Ca tot vorbeam de lucruri noi aparute: Au aparut 16 oje noi la POLISHED (click aici) Si costa intre 12 si 14 stardollari. Mie una imi plac, voi ce parere aveti?





Si pentru ca se apropie luna august, iata Hot Buysurile care vor aparea:


1- Hot Buys Woven Peasant top- Bonjour Bizou- 3 august
2- Hot Buys Leather Laces Skirt- Fallen Angel- 7 august
3- Hot Buys Woven Shopper Tote- Bonjour Bizou- 9 august
4- Hot Buys Woven Ikat Belt- Rivera-12 august
5- Hot Buys Yellow Hedi Dress- Pretty n' Love- 17 august
6- Hot Buys Ripped Rock Denim- IT Girls- 19 august
7- Hot Buys Rock Festival Boots- IT Girls- 21 august
8-Hot Buys Tile Mosaic Minidress- IT Girls- 24 august
9- Hot Buys Monster Tee- IT Girls- 28 august 
10- Hot Buys Hard Rock Tee- Fallen Angel- 31 august
 Cat despre Hot Buys Monster Tee, initial trebuia sa fie Hot Buys Sh*t happens Tee si sa arate asa:


Insa au existat niste dispute, deoarece Stardoll nu le perimte utilizatorilor sa foloseasca acest cuvant sau sa creeze in Stardesign haine cu acest 'simbol'. In final Stardoll a schimbat designul tricoului.

Eu de abia astept 19,28 si 31 august., insa imi plac toate Hot Buysurile care vor aparea in luna august.Voi ce parere aveti?

     

Un comentariu:

  1. Sincer,LE a fost o dezamagire colosala.Preturi uriase pentru chestii...care nu merita.Mi-au placut doar 3 bluze.Cat despre hot buys,preferam tricoul cu ,,pou'' =]]

    RăspundețiȘtergere