miercuri, 30 iulie 2014

EmoKawaiiFail

    Deci maine plec pentru doua saptamani la mare, asa ca m-am gandit sa mai postez ceva ca sa aveti ce citi cat sunt plecata. Este vorba despre "ciudatii" Stardollului. Sunt peste tot si oarecum incearca o combinatie nereusita (subliniez nereusita) intre kawaii si emo.

   Aici o avem pe Adinutza_XD, care inca are boala papusii bete (cum spunea blogul meu preferat). Nu asta e cel mai deranjant, ci faptul ca poarta o esarfa la gura, doua insigne pe picior, o chestie imensa pe cap si aparent a esuat in incercarea de a fi pisica... sa pui o suvita din Stardesign hair pe post de coada si altele pe post de mustati si nas este foarte urat si ciudat..


  Un alt specimen este DixiFlory care are mai multe tatuaje decat e cazul, o suvita rosie care atarna, un piercing chiar langa buza, o foarfeca creepy in mana si probabil i-a tras cineva un pumn in nas pentru ca altfel nu imi explic de ce e rosu...


O alta persoana, XDeathnote, care ma inspaimanta. Peruca este no comment, fata are atat de multe chestii pe ea incat nu se mai observa, iar prin picior ii trec cam 6 ace de siguranta. Short description: Horror story


O alta adepta a stilului EmoKawaiiFail este Sofistichata. Am vrut sa ii iau un interviu, dar nu a putut comunica cu mine din cauza fundei pe care o are indesata in gura (glumesc). Si aici este aceeasi poveste: multe tatuaje, multe accesorii. multe chestii pe fata.. mult prea multe ca sa mai vezi ceva

  Treceme de la stilul EmoKawaiiFail la stilul Barbie, un stil pe care l-a adoptat insasi OnuOnutza. Ea a devenit copia fidela a lui Barbie si a purtat o tinuta foarte roz, care mergea la THE VOTE pentru ca 
am avut tema All Pink

 Am vazut copii mai bune ale lui Barbie, dar nici Oana nu e una nereusita, din potriva. Singurul lucru care mi a displacut au fost pantofii.



Si sincer nu stiu ce stil are Zmuffin, dar in poza asta seamana cu o dansatoare la bara, cu foarte putine hain pe ea. Si ce nu inteleg.. daca majoritatea tinutei e neagra de ce sutienul e albastru,putea sa dea 19 sc si sa isi ia unul tot negru de la Basics...


*CRITICILE NU TREBUIE LUATE IN NUME DE RAU, ELE SE REFERA STRICT LA TINUTE, NU LA PERSOANA RESPECTIVA*
Imi cer scuze daca am fost prea dura sau daca voua va place stilul EmoKawaiiFail :3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu