sâmbătă, 12 iulie 2014

HotBuys+ In&Out

Aparent in Starplaza poti gasi in momentul de fata nu mai putin de 8 HotBuysuri si anume
HotBuys Isabel top-15sd Pretty n' Love
HotBuys Isabel jeans-16sd Pretty n' Love
HotBuys Gauzy Sundress-17sd IT Girls
HotBuys Shearling Vest-15sd IT Girls
HotBuys Foreve Summer Top-16sd Pivera
HotBuys Horses Skirt-14sd Bonjou Bizou
HotBuys Sparkle Platforms-13sd Rio
HotBuys Wedge Sneakers-11sd Fudge

Eu deja mi-am luat HotBuys Isabel jeans,Hot Buys Sparkle Platforms si HotBuys Forever Summer Top, dar sincera sa fiu restul nu prea ma incanta si am senzatia ca HotBuys Gauzy Sundress este conceputa special pentru noul magazin Underneath Stardoll, avand acel decolteu exagerat.Totusi decolteul de la rochie nu e singurul lucru exagerat, ci si numarul de articole HoBuys aparute in acelasi timp. Adica cine are 116 stardollari sa dea deodata pe HotBuysuri? 


Lasand HotBuysurile laoparte sa trecem si la capitolul "feşăn"
Ma uitam sa vad ce tinute au mai fost adoptate si cat de bine arata sau din potriva.
Si iata ce am gasit :
Adela_pink96 are o tinuta foarte draguta, in care a inclus si pantalonii must-have de la Dior. IN

Lauratimis ne-a surprins, dra nu placut, ci din contra. Ea poarta un maieu scurt, niste colanti si minunatii pantofi de la Subcouture. Insa combinate aceste piese vestimentare nu se potrivesc deloc. OUT



Ca si Adela_pink96, chicroxystar poarta pantalonii must-have de la Dior. Ea ales o tinuta sumbra, dar eleganta, care ii avantajeaza papusa. IN


Si in rubrica de astazi o mai avem si pe PortocaliuSore care seamana uimitor de mult cu o papusa Barbie. Bloggerita mea preferata obisnua sa spuna ca PortocaliuSore arunca haine de firma la intamplare pe ea.. si intr-o oarecare masura asa e, insa astazi are o tinuta decenta,asortata,care chiar o avantajeaza. IN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu