joi, 10 iulie 2014

Interviu cu Allylola

Dupa atatea sfaturi si noutati m-am gandit ca ar merge si un interviu, asa ca astazi am ales-o pe una dintre putinele mele prietne, allyLola, care a castigat NCG de 3 ori fara sa fie superstar si o admir pentru acest lucru, insa "gurile rele ale Stardollului" nu au ocolit-o.

Eu: Hey :*
Ali: Buna :**
 Eu: Imi poti acorda un interviu pentru blogul meu te rog?
Ali: Sigur :)
Eu: Deci sa incepem. Cum ai aflat de Stardoll?
Ali: Acum 3 ani eram acasa la verisoara mea si ea se juca Stardoll...Mi-a aratat cum este jocul, mi-a explicat ce trebuie sa faci si mi-a placut foarte mult.
Atunci am zis: "Imi voi face si eu cont" :))) 
Eu: Ai mai avut si alte conturi?
Ali: Da, annyGlam, dar mi-a fost furat :(
Eu: Chiar astazi am scris pe blog despre hackeri si scammeri. Cum a fost furat? ( click aici pentru a vedea postarea)
Ali: Am dat parola cui nu trebuia si a schimbat-o...Am aflat-o prima data, dar dupa a schimbat email-ul si nu am mai avut ce face...
Eu: Urat din partea persoanei care ti-a furat contul:(  Revenind: iti place in ce s-a transformat Stardoll, sau il preferai cum era la inceput?
Ali: Imi placea mult mai mult cum era inainte... atunci nu erau asa multe persoane rele ca acum.. Cand castiga cineva NCG, toata lumea comenteaza ca nu merita sau chestii de genul ..
Eu: Ai dreptate...sunt multe persoane rele si fitoase. Apropo de persoane rele, tu ai castigat NCG de 3 ori fara sa fi superstar, ai primit comentarii rele cum ar fi: "nu meritai"?
Ali: Da, cateva .. Cred ca toata lumea a primit :))
Eu: Si te-a descurajat acest lucru?
Ali: Deloc... Dimpotriva, am concurat si alta data :D
Eu: Asa si trebuie. Ai de gand sa mai participi?
Ali: Probabil ca da :)
Eu: Ti s-a parut ca cineva nu ameritat sa castige?
Ali: Nu :) Nu am nicio problema cu cel/cea care castiga, bravo lui/ei :D
Eu: Okay, mersi pentru interviu:*
Ali: Mi-a facut placere :**


Click aici pentru a o vizita :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu