miercuri, 29 ianuarie 2014

Castigatoarea de astazi a concursului NCG este Cleo-Lil. Noi o felicitam. iar pentru voi avem un interviu cu ea in exclusivitate:
Eu: Hey :3
Cleo: Hey :*
E: Imi poti acorda un interviu pentru blogul meu te rog?
C:OK
E: Mersi :3
C: Nu ai pentru ce :D
E:Deci sa incepem :)
C: OK
E: Cum este sa ajungi NCG?
C: Foarte bine.Nu as fi castigat niciodata fara ajutorul prietenilor si sustinatorilor mei care,desigur,sunt un fel de fani mici si tin la ei,le multumesc ca imi sunt alaturi in toate momentele.
E: Ce dargut :) Acum fie vorba intre noi...ai dat mesaje si premii pentru voturi sau pur si simplu te-ai trezit cu trofeul?
C: Sincer,am dat multe mesaje,mi-am rugat sustinatorii sa ma ajute.Le-am promis niste premii,dupa munca lor pe care ar fi facut-o.
E: Este foarte frumos sa recunosti :3
De cate ori ai castigat?
C:Sincera sa fiu,doar de sapte ori :( De cateva ori mi s-au luat drepturile si au iesit alte persoane.Dar m-am uiat inainte,le-am felicitat si am trecut peste.
E: Ai avut de fiecare data acelasi sentiment de bucurie sau te-ai obijnuit?
C: De fiecare data cand retraiesc acest moment ma bucur foarte mult,ca si cum ar fi prima oara! Dar nu doar pentru acel trofeu,ci pentru ca imi dau seama cati prieteni adevarati ma sustin si cati ma felicita cand ma vad pe acea coperta.
E: Ti se pare ca unele fete care ies, nu merita sa fie NCG?
C: Sincer,cred ca toti meritam o sansa,chiar daca suntem umbriti de Superstar-uri sau Royal-uri.Toti meritam macar o singura data sa traiasca momentul in care intra in joc si se vad pe coperta! E absolut minunat!
E: Mai vrei sa castigi NCG in viitor?
C: Sigur! De ce nu? Vreau sa ma vad pe coperta acestui joc si sa reprezint aceasta tara de mai multe ori si pe viitor.
E:Tu ai ajuta vreo data pe cineva sa iasa NCG?
C:Sincer,am ajutat multe fete sa castige NCG deoarece mi s-a parut destul de amabile felul in care mi-au cerut sa le ajut.Pe viitor,o sa ajut toate persoanele care,cred eu ca merita acest titlu.
E: Iti multumesc pentru interviu si te felicit inca o data :3
C: Multumesc si eu ! A fost o onoare pentru mine sa dau un raspuns acestor intrebari :*

-> Ea este Cleo-Lil :3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu