duminică, 17 iulie 2016

Am revenit si voi relua activitatea pe blog!

    Dupa  un an si ceva in care am fost absenta si in care am lasat acest blog in "paragina", mi-a revenit cheful de tot ce inseamna Stardoll, asa ca m-am gandit sa reiau si activitatea pe blog. Desigur ca in atata timp s-au intamplat multe si nu mai sunt la curent cu aproape nimic si mi-am si "iesit din mana" putin , asa ca va mai dura ceva pana ma voi "pune pe picioare" si voi relua tot ce am pierdut. Momentan trebuie sa lucrez atat la aspectul dollului si al suiteului meu, cat si la cel al blogului. De asemenea, va trebui sa promovez blogul pentru ca cei cativa cititori pe care ii aveam cred probabil ca l-am abandonat complet si au si uitat de el. Voi reveni curand cu articole, asa ca stati pe aproape ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu