luni, 22 septembrie 2014

News

  A inceput scoala si am un an greu asa ca nu voi mai avea timp sa stau pe Stardoll si sa observ fiecare chestie care se intampla asa ca o sa postez rar si chestii oarecum importante. In postarea de azi voi scrie despre MSW, noul HB si HB lunii octombrie. Scroll ca sa vedeti despre ce e vorba.


I. A inceput numaratoarea inversa si mai avet exact 37 de ore si 52 de minute sa votati papusile care vi se pare ca merita un loc in semifinala. Nu pierdeti timpul pentru ca este exact ca o bomba cu ceas care la minutul 0 va exploda si va poate aduce fericire sau tristete ( in caz ca participati) 

Legat de MSW, daca vreti puteti sa ma votati (amalia12.cool) si scrieti-mi in GB daca doriti votul inapoi pentru ca returnez! Si nu sunt genul de persoana care minte, scrie 5//5 + MSW dar uita sa apese si pe cele cinci stelute si pe coroana.



Acestea fiind spuse sa trecem la subiectul II


II. Este vorba de noua jacheta ' Hot Buys Romantic Camo Jacket' pe care o puteti gasi la IT Girls si costa 21 de sd. Parerea mea este ca e cam scumpa si ca era perfecta daca o lasau lunga ( ca inspiratia reala de mai jos) 




Iata ce look am creeat eu cu aceatsa jacheta ( stiu ca nu e cine stie ce):




III. Stardoll tocmai a anuntata Hot Buysurile lunii Octombrie si sunt destul de dragute, unele sunt chiar mus-haveuri si se pare ca Stardoll a realizat ca SAP are succes mai mare dacat LE si iata ca pe 4 oct va aparea in magazinul IT Girls 'Hot Buys Posed Fall Look' 

Va invit sa aruncati si voi o privire si sa decideti ce va place si ce nu:



Cam asta e tot, as fi vrut sa va spun sa va lasati parerile in comentarii apoi am realizat cati cititori am si ca probabil o sa am noroc daca fac vre odata un comentariu :)) 

Ne vedem data viitoare, v-am pupat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu