joi, 11 septembrie 2014

Callie's Picks no. 24


Daca ar fi sa existe un premiu al intarziatiilor, clar eu as fi fericita detinatoare... Ca de obicei nu am reusit sa postez la timp si de data asta recunosc ca eram chiar in fata calculatorului cand a aparut a 24a editie Callie's Picks, insa lenea nu mi-a permis decat sa imi umplu cosul si apoi sa apas pe 'buy'

Insfarsit Stardoll ne-a ascultat plangerile si iata ca avem o superba colectie GRUNGE, si de data aceasta chiar vorbim de ceva GRUNGE, nu mai e ca in cazul colectiei LE care ar fi trebuit sa fie GRUNGE si a fost western... 
Orice e legat de aceasta colectie ma incanta: Hainele, tema si mai ales bannerul, adica Callie e superba. Dupa parerea mea ar trebuii sa ararte asa mereu, pentru ca, cate odata arata ca o sperietoare de ciori ( no offense Callie)


Articolele vestimentare sunt absolut superbe si avem si 2 perechi de pantofi in SC, iar cizmele negre merita pana la ultimul starcoin. Am vrut sa imi iau mai demult Silver Dress de care apropo m-am indragosti, dar o gaseam in Bazaar numai peste 120 sd. Tocmai ii multumesc lu Callie :))
Singurul lucru care e mai scump decat e cazul este jacheta de pus pe umeri care costa 24 sd si o poti gasi in Bazaar mai ieftin. 

As putea sa rezum ce am scris mai sus in doar cateva cuvinte si anume: Aceasta este cea mai buna colectie Callie's Picks aparuta vreodata si comform USD toata lumea o iubeste.


Iata ce am facut eu cu o fusta, o bluza si niste cizme din noua colectie. Cu siguranta daca nu as fi ramas in pana de stardollari le-as fi cumparat, adica as cumpara oricum tot magazinul dar pana una alta ma multumec cu cele 4 articole pe care le-am luat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu