duminică, 17 iulie 2016

Ce mi s-a parut interesant!?

  Cercetand ce a mai aparut cat am lipsit, am ajuns la o concluzie simpla. In mare parte Stardoll a cam ramas la fel, cu mici modificari. Ma oftic putin pentru ca am pierdut niste colectii chiar bune precum LE, Antidote sau Strike a Pose, care mai mult ca sigur vor fi vandute cu sute de stardollari peste cateva luni. Lasand asta la o parte o sa enumar niste lucruri care mi-au atras cat de cat atentia si care mi s-au parut interesante.

1.Callie's Summer Trip

  Cei de la Stardoll ne sfatuiesc "sa o urmam pe Callie in jurul lumii si sa adunam suveniruri". Mi se pare o idee draguta, deoarece sunt mentionate niste orase superbe precum Paris, Istambul si Praia do Forter si utilizatorii au sansa de a primi obiecte tematice gratuite


2. Explozie de Tributes 

  Nu am putut sa nu observ faptul ca in Starplaza au aparut cateva magazine noi, care te fac sa ramai fara nici un stardollar in cateva minute. Da, vorbesc despre Dolce&Gabbana Tribute, Alexander MCqueen Tribute, Fendi Tribute, Marc Jacobs Tribute, Balmain Tribute, Jimmy Choo Tribute si John Galliano Tribute.
Nume mari si creatii superbe, de unde chiar ai ce sa alegi. Trebuie sa recunosc ca toti stardollari mei s-au dus pe Balmain si ca nu toate magazinele sunt pe gustul meu, totusi fiecare are o piesa vestimentara care te face sa nu-ti poti lua ochii de la ea. Presupun ca Stardoll a facut o treaba chiar buna cu aceste Tributes. In cazul in care nu ati apucat sa luati tot ce voiati, grabiti-va pentru ca zilele astea veti avea ultima voastra oportunitate si presupun ca nu vreti sa le luati de la colectionari si sa dati o avere pe ele, nu? 



3.Concursuri

  In legatura cu ce scriam la punctele 1&2, se pare ca au aparut si doua concursuri. 

Primul se intituleaza "Best summer Pics" si tot ce trebuie sa faci este sa trimiti o poza cu dollul tau in "full-on vacantion mode" si desigur sa fii creativ/a. ( Pentru a participa click aici )

Pentru al doilea concurs trebuie sa creezi o tinuta demna de o prezentare de moda, pe care sa o si prezinti pe un podium, folosind haine din cele sapte magazine enumerate la punctul 2. Inscrierile se pot face aici pana pe 27 iulie 

Mult succes celor ce se decid sa participe!



4. Fashion winners

  Observ din ce in ce mai multe persoane talentate pe acest site, care reusesc sa isi transforme dollul in ceva superb, dand dovada de eleganta, stil si bun gust. Desigur, sa iti faci dollul sa arate impecabil si realist este costisitor din mai multe puncte de vedere, atat al timpului cat si al stardollarilor. Mai jos gasiti cativa utilizatori care mi-au atras atentia prin unicitate. Bine inteles ca  exista multi altii, insa timpul nu-mi permite sa lungesc prea mult lista. 


       BlueWill a adoptat un stil office clasic, care cu siguranta atrage atentia 


  XxXkubraXxXstar a creat acest outfit cu ajutorul uneia din piesele mele preferate din colectia Balmain si pentru a combina eleganta cu stilul casual, a ales niste blugi cu talie inalta si un palton putin mai sobru.


sweetanqel1 seamana izbitor de mult cu Rihanna si albul o face sa arate divin



Tinuta lui Elilisa1997 nu poate fi descrisa decat intr-un singur cuvant; SUCCES. Sa fie oare culoarea rosie care ma duce cu gandul la asta? Tot ce se poate... Oricum, tinuta este lipsita de vreun defect, iar jocul de nuante asortate este perfect


Well, pentru moment cam atat! Promit sa updatez blogul curand! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu