duminică, 31 iulie 2016

Runway

  Normal ca trebuia sa se intample ceva cat am fost plecata, nu?
Ajung acasa, deschid laptopul, intru pe Stardoll si vad ca a aparut Runway, pana la urma a fost vineri si toata lumea stie ca magazinele limitate apar vineri. Ma gandesc "bai, numai eu pot sa ratez toate magazinele care sunt sold out in 5 minute", oftez si intru sa vad dupa ce minunatii urmeaza sa plang si ce piese incredibile trebuie sa stau sa caut prin bazaar.
  Si apoi vad lucrul care ma uimeste cel mai tare: nici macar jumatate de magazin nu e sold out si e deja duminica!?  Si acum urmeaza intrebarea care tremura pe buzele tuturor DE CE??? Sincer?: nu stiu, dar asta nu ma opreste sa-mi dau cu presupusul. Colectia mi s-a parut destul de buna si cu destul de multe piese vestimentare de unde sa alegi. Totusi cred ca problema a fost constituita de abundenta de rochii care implicit a dus la preturi foarte ridicate. Ce vreau sa spun este ca multe piese au fost intre 80 si 120 de stardollari si de obicei oamenii se gandesc de doua ori daca merita sa arunce cu atatia bani.
 Mie personal cea mai reusita piesa mi s-a parut Elie Saab inspired cape, pe care din pacate n-am reusit sa o iau.
 Voua ce v-a placut? Cum vi s-a parut colectia? Si mai important, ati cumparat ceva?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu