miercuri, 27 iulie 2016

Old news

  De ce zic old news? Pentru ca am fost plecata saptamana asta si intre timp s-au intamplat multe chestii destul de interesante despre care a aflat toata lumea, insa eu scriu articolul abia acum. Iar o sa le trantesc pe toate aici, pentru ca nu mai are sens sa scriu despre fiecare in parte.


  1. Subcouture
  A aparut o colectie noua Subcouture cu doua etaje. Sincera sa fiu mie chiar mi-a placut, desi mi s-a parut putin cam overpriced, preturile variind intre 14 si 55 sd. Desigur ca si de data aceasta colectia a fost limitata si articolele nu au putut fi cumparate decat pana luni. 




Desi am fost plecata, am reusit sa prind doua articole. Totusi as fi vrut sa pun mana pe mai multe dintre ele. Urati-mi bafta sa le gasesc in Starbazaar la un pret decent!

      
      
      2. Callie's Picks

E aproape august, deci vara este inca in toi si Callie stie asta, asa ca ne-a oferit doua etaje noi din Callie's Picks, pline cu costume de baie, rochii de plaja si palarii. Sunt destul de dragute, dar nu m-as grabi sa le cumpar. 






           3. National Covergirl (27.07.2016)
    
     Stiti ca mereu exista dispute cand vine vorba de NCG pentru ca mereu exista nemultumiti care considera ca respectiva/respectivul nu merita sa castige sau ca a folosit conturi false pentru a isi atinge scopul etc.. Recunosc, de multe ori, ma trezesc si eu comentand sarcastic la adresa asa zisilor "castigatori". De data asta nu incerc sa fiu rautacioasa, ba din contra, vreau sa arat ca se poate castiga si pe merit cu un doll foarte dragut. Da, vorbesc de didifashonita, care a castigat astazi. Am vizitat-o si am constatat bucuroasa ca are suiteul decorat cu foarte mult bun gust si ca dollul ei are un stil aparte. Nu pot decat sa o felicit si sa sustin faptul ca se poate castiga si pe drept. 


click aici pentru a o vizita pe Didifashonita



Cam atat deocamdata, voi fi plecata din nou, dar voi posta imediat ce am ocazia. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu