joi, 7 august 2014

NCG 7.8.2014

Buna! Astazi a ajuns NCG Bella.Misterios,pe care o felicit. De obicei nu comentez fetele care ies NCG, nu mi se pare ca merita... dar astazi nu stiu ce mi-a venit sincer.
Desi am primit mai multe mesaje de tipul "Vote me NCG", de la fete care meritau mai mult acest titlu, iata ca trofeul le-a fost furat de Bella.Misterios.


Papusa nu este urata, caci s-a mai intamplat sa iasa persoane oribile NCG, dar nici superba si unica nu e... este acceptabila. Peruca e draguta, tinuta e okay, dar nu ceva spectacuos, iar mie una imi plac ochii. Tousi, deoarece mereu exsista totusi, abdomenul ala se vede oribil prin rochie.
Si pentru ca pentru a obtine trofeul NCG iti trebuie mai mult decat o fata draguta si niste haine frumoase, m-am uitat si prin suiteul ei, iar camerele lasa de dorit. Aparent Bella sta prost la capitolul decor.

Aparent nu sunt singura care crede ca nu prea merita, iata comentariile din Guestbookul ei :




Multi nu sunt multumiti, dar unii o felicita si cam asta e tot ce putem face, pana la urma fapta e consumata.
Si  MoNiK1715 a inceput deja o cearta cu Bella.Misetrios pe tema asta.

Eu deja am inceput sa primesc mesaje cu "Vote me NCG" de la Ada_iubirea si Andreyutza4555, pe Stardoll nu ai pauza daca vrei sa castigi NCG si va sugerez sa va faceti campanie daca vreti si voi sa participati.

Credeti ca merita Bella.Misterios sa castige?
Cine credeti ca va fi NCG maine?
Ramane de vazut. Va pup, sa aveti o zi superba :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu