joi, 21 august 2014

Be a fashion Icon!

  Hey guys! Ma gandem sa va arat niste dolluri care au potential in a fi fashion iconuri si ne demonstreaza asta prin tinutele lor. 

Mai jos sunt niste tinute care mie mi s-au parut reusite si care sper sa va placa si voua.



Aici o avem pe ...Cho_Cho... creatoarea de peruci ieftine si dragute. Tinuta este bine aleasa si asortata. ...Cho_Cho... a facut o treaba minunata alegand aceasta tinuta, in special rochia.



Natasasitsa are o tinuta rustica si superba, care ii pune in valoare dollul. Nu ar fi putut fi aleasa mai bine.



In poza de mai sus avem pe cineva de la noi din tara, o adepta a stiluli GRUNGE, si anume Dev-Evelin. Fusta pe care a ales-o  este cireasa de pe tort la majoritatea tinutelor GRUNGE si aparent Dev-Eveline a stiut ca alegand o geaca din blugi nu putea da gres.




Ca tot vorbeam de stilul GRUNGE, Eve-Andreea7 ne arata ca si ea poate adopta acest stil, si inca foarte bine. Tinuta este inspirata, insa perceptia mea asupra fundei de la Callie's Picks este una eleganta asa ca nu vad un component elegant intr-o tinuta Grunge, but still good.


De Leona7820 probabil ati auzit destui, deoarece este mai mereu la rubrica "bine imbracate" a multor bloguri si ata ca a ajuns si pe al meu. Leona nu face furori doar cu aceasta tinuta ci cu majoritatea, pentru mine ea fiind o sursa de inspiratie. 




! Stiu ca majoriatea se intorc din vacanta, dar eu acum plec, deci voi fi "afk" pentru o vreme, but stay tuned ca voi posta imediat ce pot. Mai vreau sa le spun celor care imi urmaresc blogul ca sunt minunati si ii iubesc, ei imi dau placerea si bucuria de a scrie despre ceva ce imi place si asta imi face viata frumoasa! 

Sa aveti o seara superba, v-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu