vineri, 26 mai 2017

    Nu ma intelegeti gresit, iubesc Stardoll si nu cred ca o sa ma las definitiv niciodata, dar timpul si evenimentele din viata offline nu imi mai permit sa stau cat de mult mi-as dori pe Stardoll. Asa ca implicit nu prea mai am cand sa postez si din moment ce intru din an in paste, ratez mult chestii interesante despre care merita sa scriu. Imi pare rau ca va dezamagesc. Si ca tot vorbim de dezamagiri, multe dintre blogurile mele preferate, care scriau despre Stardoll, s-au inchis sau sunt inactive. Incep sa cred ca lumea a cam uitat de Stardoll. Sper sa nu am dreptate. Oricum, cred ca o sa reiau postatul pentru o perioada, dar mai intai, ar trebui sa ma pun cu tot la curent. Daca aveti sugestii despre cum as putea imbunatati blogul sau despre ce ati vrea sa postez, nu ezitati sa mi le spuneti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu